Urmatoarele campuri nu sunt corecte :

 

(?)
(?)
Cautare

Anvelopa de iarna

7°C

Este temperatura la care anvelopele dumneavoastra de vara isi pierd proprietatile si, prin urmare, aderenta.

Cum sa alegem anvelopele de iarna

Aceasta este denumita gresit "anvelopa de zapada": anvelopa de iarna nu serveste doar in regiunile inzapezite, ci este utilizata pur si simplu atunci cand temperatura coboara sub 7°C. De ce ? Deoarece cauciucul anvelopei de iarna isi pastreaza proprietatile la temperatura joasa, ceea ce permite asigurarea unei aderente maxime pe o sosea rece. O alta diferenta a anvelopei de iarna este aceea ca ea prezinta mult mai multe lamele, ceea ce favorizeaza o mai buna prindere pe drumurile inghetate. Aceasta a fost de asemenea gandita pentru a evacua apa in mod continuu, limitand astfel riscurile de acvaplanare. Este foarte important sa urmariti uzura anvelopelor dumneavoastra pentru a le pastra motricitatea: o anvelopa de iarna neteda isi pierde toata eficienta. In sfarsit, este indispensabil sa va schimbati toate cele 4 cauciucuri pentru a beneficia de toate performantele unei anvelope de iarna.

Cautare anvelope de iarna

Anvelope de iarna recomandate

Anvelope de iarna pentru autoturisme

Dunlop SP Winter Response 2
195/65 R15 91T
260 RON
mai multe anvelope

Anvelope de iarna pentru 4x4

Nokian WR SUV 3
225/60 R17 103H
589 RON
mai multe anvelope

Anvelope de iarna pentru furgonete

GoodYear Cargo UltraGrip C
215/65 R16 109T
524 RON
mai multe anvelope

Michelin CrossClimate

Anvelope de iarna la promotie

Iata cateva explicatii care ar trebui sa va ajute in alegerea corecta a unei anvelope de iarna

Pneus hiver

Anvelopele de iarna / anvelopele "de zapada"

Anvelopa de iarna se caracterizeaza printr-un cauciuc gros si moale, puternic sculptata cu sute de crestaturi si lamele care favorizeaza prinderea in conditii climatice dificile (frig, apa, gheata, zapada). In Franta, este recomandata nu atunci cand incepe sa ninga (de unde falsa denumire de "anvelopa de zapada"), ci atunci cand temperatura coboara sub 7°C, caci anvelopele de vara nu isi pastreaza toate performantele pe frig, cauciucul avand tendinta de a se intari. Ganditi-va asadar sa va echipati preventiv in functie de conditiile meteo, inainte sa fiti surprinsi de o schimbare meteo brusca. Exista anvelope de iarna pentru autoturisme, pentru 4x4 si SUV-uri, cat si pentru furgonete.

Mud+ Snow

Anvelopele M+S

M+S sunt initialele de la Mud + Snow, pentru noroi si zapada. Gasim anvelope M+S in mod normal la 4x4, dar si la autoturisme, la anvelopele de iarna, cu o motricitate foarte buna pe terenurile dificile. Sigla M+S singura nu reprezinta neaparat o anvelopa de iarna: singura eticheta care determina o anvelopa de iarna este pictograma ce reprezinta un fulg de nea pe un fond de munte.

all seasons

Anvelopele "all seasons" sau toate anotimpurile

Anvelopa toate anotimpurile este un compromis intre anvelopa de iarna si cea de vara, cu toate ca este mai apropiata de ultima in ceea ce priveste structura, dar cu un cauciuc mai generos, mai profund. Avantajul acestui tip de anvelopa este simplu de inteles: odata montata, nu are nevoie sa fie inlocuita la schimbarea anotimpurilor, evitand astfel cumpararea de anvelope de iarna. Puteti linistit sa conduceti tot anul echipat cu astfel de anvelope daca nu ati prevazut sa faceti trasee lungi si repetate in statiunile de ski pe timpul iernii. Pe timp de vara, este posibil ca uzura sa fie usor superioara celei de la anvelopele de vara din cauza amestecului de cauciuc care suporta mai putin caldurile mari. Este aceasta o anvelopa ieftina? Aceasta ar trebui s-o estimati dumneavoastra in functie de climatul din regiunea dumneavoastra si de intrebuintarea vehiculului.