Urmatoarele campuri nu sunt corecte :

 

(?)
(?)
Cautare

FAQ


Alegerea corecta a anvelopelor
+INFO
Cum sa citesc dimensiunile anvelopei mele pentru a fi sigur ca voi comanda produsul potrivit ? Anvelopele cumparate pe www.anvelope-popgom.ro sunt noi ? Care este varsta anvelopelor vandute de catre www.anvelope-popgom.ro ? ...
Alegerea corecta a anvelopelor


Cum sa citesc dimensiunile anvelopei mele pentru a fi sigur ca voi comanda produsul potrivit ?

Aveti toate informatiile necesare pentru a citi si a intelege caracteristicile anvelopei dvs. in rubrica „Aveti nevoie de ajutor ?” (in ceea ce priveste alegerea dimensiunilor) pe prima pagina a www.anvelope-popgom.ro
Daca nu este vorba de anvelopele de origine ale vehiculului, puteti amesteca informatia cu cea prezenta in ghidul de utilizare a vehiculului dvs., in care veti gasi dimensiunea omologata de Fabricant.



Anvelopele cumparate pe www.anvelope-popgom.ro sunt noi ?
Da, vindem exclusiv anvelope noi, la normele europene, fabricate de cei mai mari fabricanti.
Spre deosebire de alte site-uri internet, noi nu vindem decat anvelope noi. www.anvelope-popgom.ro nu vinde anvelope resapate (o anvelopa resapata este o anvelopa uzata careia i s-a extras banda de rulare, si pe care a fost lipita o noua banda de rulare).

Care este varsta anvelopelor vandute de catre www.anvelope-popgom.ro ?
Toate anvelopele noastre sunt noi (niciodata montate si respectand conditiile de depozitare cerute de fabricanti: lumina, temperatura). Pentru a cunoaste exact saptamana si anul fabricarii, veti putea citi numarul DOT de pe flancul anvelopei, dar nu putem sa va dam aceasta informatie in avans, caci nici macar fabricantii nu o cunosc (ei livreaza din diferite centre de stocare si produc aceeasi anvelopa in uzine diferite). Anvelopele noastre sunt asadar in general anvelope cu DOT mai mic de 2 ani. Daca totusi nu este cazul, aceasta este clar indicat in fisa-produs a articolului respectiv. 


Anvelopele cumparate pe www.anvelope-popgom.ro sunt garantate ?
Anvelopele cumparate pe www.anvelope-popgom.ro beneficiaza de garantia fabricantului si, prin urmare, respectarea conditiilor normale de utilizare este indicata pentru a beneficia din plin de aceasta garantie.

Care este provenienta anvelopelor vandute pe www.anvelope-popgom.ro ?
In functie de centrele de productie, anvelopele provin in principal din Europa, dar pot proveni si de pe alte continente, cum este cazul anumitor anvelope ale fabricantului  BFGOODRICH, care sunt fabricate in Statele Unite, de exemplu. In toate cazurile, anvelopele comercializate de catre www.anvelope-popgom.ro sunt omologate la normele europene. 
 
Toate anvelopele propuse de www.anvelope-popgom.ro se gasesc in stoc ?
Toate anvelopele propuse de www.anvelope-popgom.ro sunt in stoc. In mod exceptional, cand aceasta nu este valabil pentru anvelopa pe care ati selectat-o, acest lucru va este explicat clar. Daca, cu toate acestea, doriti sa comandati acest produs, aveti posibilitatea sa ne adresati un mesaj electronic, caruia ne angajam sa raspundem in termen de 48 de ore pentru a va comunica un termen de livrare.
 
De ce anumite anvelope nu mai sunt disponibile ?
Stocul POPGOM este unul dintre cele mai mari din Europa: el numara mai mult de 500 000 de anvelope. Este posibil ca anumite referinte sa nu fie disponibile. In acest caz, noi va informam despre aceasta la selectarea anvelopei. Daca doriti totusi sa comandati acest produs, aveti posibilitatea sa ne adresati un mesaj electronic, caruia ne angajam sa raspundem in termen de 48 de ore pentru a va indica data la care anvelopa va fi din nou disponibila. 



 www.anvelope-popgom.ro vinde anvelope pentru vehiculele cu doua roti (motociclete, biciclete) ?
In momentul de fata, www.anvelope-popgom.ro comercializeaza anvelope pentru vehicule de turism, 4x4, furgonete si rulote. Nu este exclus ca www.anvelope-popgom.ro sa propuna anvelope pentru vehiculele cu doua roti in viitor. Actualitatea site-ului nostru va va informa.

 

Plata
+INFO
Anvelopele sunt facturate cu sau fara TVA ? Cum pot sa achit prestarea de montare ? Care sunt principalele modalitati de plata pe www.anvelope-popgom.ro ? ...
Plata


Anvelopele sunt facturate cu sau fara TVA ?
Anvelopele si toate serviciile asociate sunt facturate cu un TVA de 19%


Care sunt principalele modalitati de plata pe www.anvelope-popgom.ro ?
www.anvelope-popgom.ro va propune sa achitati anvelopele cumparate de dumneavoastra prin card bancar, Visa, Visa Electron, EuroCard-MasterCard.
Plata prin intermediul unuia dintre aceste carduri poate fi efectuata si telefonic, transmitandu-ne coordonatele dvs. bancare la numarul 021 529 17 20.
In sfarsit, va propunem o plata prin telefon la numarul 021 529 17 20. Consilierii nostri va vor propune plata prin card bancar, cec sau transfer bancar.


Plata mea este securizata ?
Gestiunea tranzactiilor www.anvelope-popgom.ro este asigurata de catre banca. Utilizam o tehnologie performanta : un server securizat (SSL), care asigura fiabilitatea tranzactiilor noastre online. Acest program cripteaza toate datele dvs. personale indispensabile prelucrarii comenzilor dumneavoastra (nume, adresa, coordonate bancare) in momentul in care le introduceti. In timpul unicului transfer via internet, citirea lor este imposibila.




Voi primi o factura pentru orice comanda efectuata pe www.anvelope-popgom.ro ?
Cand faceti cumparaturi pe www.anvelope-popgom.ro , veti primi in mod automat o factura prin posta electronica in termen de 5 zile lucratoare. Aceasta este nominala si arata clar detaliile comenzii dumneavoastra, si TVA-ul. In cazul in care nu o primiti, va rugam sa verificati daca aceasta nu a fost blocata de anti-spam-ul casutei dvs. electronice. Puteti de asemenea sa cereti un duplicat de la departamentul de contabilitate prin Serviciul Clienti al POPGOM.

 

Livrarea si urmarirea comenzii mele
+INFO
Cum pot sa stiu daca comanda mea v-a fost transmisa ? Cat costa livrarea ? Care este termenul de livrare ? ...
Livrarea si urmarirea comenzii mele

Cum pot sa stiu daca comanda mea v-a fost transmisa ?

La receptia comenzii, veti primi automat un mesaj electronic cu confirmarea comenzii dvs., indicandu-va faptul ca acesta comanda ne-a fost transmisa cu bine. Daca nu primiti acest mesaj electronic, puteti verifica daca mail-ul dumneavoastra nu l-a clasat drept „spam” (curier nedorit). Daca nu este cazul, trebuie sa luati legatura cu  Serviciul Clienti al POPGOM sau la numarul 021 529 17 20.


Cat costa livrarea ?
Costurile de livrare sunt gratuite pentru orice livrare la domiciliu sau la orice alta adresa la alegere.

Care este termenul de livrare ?
Anvelopele noastre sunt livrate in maximum 5 zile lucratoare, daca nu exista probleme de natura logistica. In majoritatea cazurilor, anvelopele sunt livrate in termen de 3 zile.


Pot sa-mi urmaresc comanda ?
In cazul unei livrari de anvelope la domiciliu, va vom comunica prin email un link ce va permite accesul personalizat la platforma de urmarire logistica a curierului nostru.

 
Este posibil sa modific adresa de livrare sau sa schimb centrul de montaj dupa ce am efectuat comanda ?
Ne angajam sa asiguram un circuit logistic foarte rapid. Pentru aceasta, dupa validarea comenzii dumneavoastra, nu este posibil sa modificati adresa de livrare.


Nu eram prezent in momentul livrarii marfii. Cum pot sa o recuperez ?
In caz de absenta din partea dumneavoastra, curierul societatii de transport va lasa un aviz de trecere in cutia dvs. postala. Instructiunile mentionate in acest aviz, va vor permite sa fixati o alta data pentru livrarea anvelopelor dumneavoastra.


Am primit anvelopele acasa, dar comanda nu este completa sau doresc sa semnalez o avarie. Cum sa procedez ?
In functie de cantitatea anvelopelor comandate si de dimensiunea lor, puteti sa primiti unul sau mai multe colete. Trebuie sa va asigurati ca totalitatea coletelor primite corespunde comenzii dumneavoastra integrale. Este posibil ca pachetele sa nu ajunga in acelasi timp, ci la un interval de 24 sau 48 de ore. In acest caz, trebuie sa precizati pe bonul de livrare al primului colet „un singur colet livrat dintre cele X asteptate”.
In cazul in care coletul nu este conform (produs lipsa, deteriorat, referinta incorecta), este de preferat sa refuzati coletul. Daca totusi il acceptati, trebuie sa emiteti rezerve pe bonul de livrare. Veti comunica imediat emiterea acestor rezerve Serviciului Clienti.


Pot sa-mi anulez comanda ?
Pentru o cerere de anulare a comenzii, trebuie sa luati legatura cu Serviciului Clienti al POPGOM. Daca comanda a fost deja expediata, vor fi aplicate costuri de retur de 25 RON/anvelopa.

 

Protectia datelor mele personale
+INFO
Care este protectia datelor mele personale transmise catre www.anvelope-popgom.ro ? Ce parola trebuie sa aleg ?

 

Protectia datelor mele personale

Care este protectia datelor mele personale transmise catre
www.anvelope-popgom.ro ?
Consultarea site-ului www.anvelope-popgom.ro  este posibila fara sa trebuiasca sa va revelati identitatea sau orice alta informatie cu caracter personal. In ceea ce priveste informatiile cu caracter nominal pe care trebuie sa ni le comunicati, beneficiati de un drept de acces si de rectificare conform legii romanesti. Obtinerea acestor informatii este necesara pentru a raspunde cererilor si intrebarilor dumneavoastra, pentru programare, si pentru a va adresa, dupa caz, o scrisoare de informatii electronica. Daca v-ati dat acordul in mod explicit, aceste informatii vor putea fi comunicate societatilor partenere ale www.anvelope-popgom.ro
Fiecare vizitator poate accede la informatiile care il privesc si sa le modifice sau suprime, dupa caz. De asemenea, fiecare vizitator poate sa se opuna, in mod gratuit, culegerii si prelucrarii datelor sale de catre societatea TYREDATING. Pentru a-si exercita acest drept de opozitie, de rectificare si de corectare, vizitatorul este rugat sa se adreseze in scris societatii TYREDATING cu sediul la LYON (69004) – 31 rue de Cuire sau prin curier electronic la adresa : info@anvelope-popgom.ro


Ce parola trebuie sa aleg ?
La prima dumneavoastra comanda pe www.anvelope-popgom.ro , va propunem sa creati un cont cu datele dumneavoastra personale (nume, email, adresa de livrare, ...). Accesul la acest cont este securizat printr-o parola aleasa de dumneavoastra.
Pentru urmatoarele comenzi, puteti continua sa folositi acest cont. Daca ati uitat parola, este suficient sa ne cereti sa v-o trimitem prin curier electronic. Aceasta actiune se efectueaza in acelasi loc unde se introduce parola.